هاست ویندوز ایران ، ارائه شده توسط تیم پارسیان مهر آپادانا ، در یکی از دیتاسنترهای داخلی می باشد و از جدیدترین نسخه وب سرور IIS ، Windows Server، .NetFramework استفاده می کند و زبان های برنامه نویسی ASP.Net و PHP را پشتیبانی می کند.

کنترل پنل مدیریت هاست Windows پارسیان مهر آپادانا، کنترل پنل محبوب SolidPc می باشد. فضای میزبانی وب ویندوز ، بهینه سازی شده برای سیستم های مدیریت محتوای مختلف می باشد و بهترین کیفیت را به شما مشتریان عزیز ارائه می کند.

هاست ویندوز پارسیان مهر آپادانا، همان چیزی که می خواهید

همه ما با سیستم عامل محبوب ویندوز آشنا هستیم و تجربه های تلخ و شیرینی با این سیستم عامل که توسط شرکت مایکروسافت (Microsoft) ارائه می شود داریم. ویندوز ها آغاز کار ما با کامپیوتر ها بود و رفته رفته با رشد فناوری و تکنولوژی و توسعه زبان های برنامه نویسی، ویندوز دل خودش را در دنیای اینترنت باز کرد. اگر شما وب سایتی دارید که با زبان برنامه نویسی ASP.Net، کدنویسی شده است، بدون شک برای میزبانی از وب سایتتان نیاز به یک فضای میزبانی ویندوزی دارید که آن را با عنوان هاست ویندوز می شناسیم.

هاست های ویندوز یکی از هاست های اشتراکی است و برای وب سایت هایی مناسب می باشد که زبان برنامه نویسی و پایگاه داده آن ها ویندوزی باشد. فضای میزبانی وب ویندوزی ایران سرور با پشتیبانی از سیستم های مدیریت محتوا یا CMS های محبوبی نظیر DNN، آماده سرویس دهی به شما می باشد.

پیام بگذارید